Klachtregeling

Heeft u een klacht? Bespreek dan uw onvrede met uw huisarts. Als u ontevreden bent, laat het ons weten zodat we er iets aan kunnen doen en er ook van kunnen leren. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het gezamenlijk met u op te lossen. Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met onze interne klachtencoördinator. De klachtencoördinator zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtencoördinator kan proberen de klacht te bemiddelen. Het klachtenformulier is via de website te downloaden of in de praktijk te verkrijgen. Indien dit niet leidt tot een voor u bevredigende oplossing kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. De klachtenfunctionaris is te bereiken via het Secretariaat van de Regionale Huisartsenorganisatie Zutphen: Den Elterweg 79 7207 AE Zutphen Tel: 0575-538660 Email: secretariaat@hrzu.nl Als de bemiddeling niet is geslaagd, kunt u besluiten uw klacht in te dienen bij de geschilleninstantie Huisartsenzorg (SKGE). Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en huisartsen. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden en op www.skge.nl. De folder kunt u vinden op deze website onder het kopje downloads.
© 2013 Blikvanger Warnsveld     I     Horseler 2A     I     7232 GB Warnsveld     I     SPOED: 0575-538488

Klachtregeling

Heeft u een klacht? Bespreek dan uw onvrede met uw huisarts. Als u ontevreden bent, laat het ons weten zodat we er iets aan kunnen doen en er ook van kunnen leren. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het gezamenlijk met u op te lossen. Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met onze interne klachtencoördinator. De klachtencoördinator zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtencoördinator kan proberen de klacht te bemiddelen. Het klachtenformulier is via de website te downloaden of in de praktijk te verkrijgen. Indien dit niet leidt tot een voor u bevredigende oplossing kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. De klachtenfunctionaris is te bereiken via het Secretariaat van de Regionale Huisartsenorganisatie Zutphen: Den Elterweg 79 7207 AE Zutphen Tel: 0575-538660 Email: secretariaat@hrzu.nl Als de bemiddeling niet is geslaagd, kunt u besluiten uw klacht in te dienen bij de geschilleninstantie Huisartsenzorg (SKGE). Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en huisartsen. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden en op www.skge.nl. De folder kunt u vinden op deze website onder het kopje downloads.
© 2013 Blikvanger Warnsveld     I     Horseler 2A     I     7232 GB Warnsveld     I     SPOED: 0575-538488